onsdag 19. mars 2014

Modelleringskurs


Noen ledige plasser fortsatt til kurset med jenta 6. april og kurset med gutten 27. april.
Ikke nøl med å ta kontakt.

Jeg gleder meg stort til neste modelleringskurs. Vi har nemlig fått inn Neli Josefsen, den mest fantastiske kakedekoratøren som finnes i Norge. Om du ennå ikke har fått kjennskap til hennes helt utrolige arbeid så la meg vise deg. 
Sist utstilling i Oslo hadde Neli med seg denne romantiske kaken, og vant hele showet med "Grand Prize".
Håndmalte paneler, håndlagde blomster og figurer, og et design som bare skriker ut rokoko tidsalder med all sin glans.

 





Denne kaken med inspirasjon fra Afrika er ikke til å tro. Effekten av kvinnene som kommer ut av kaken med sine vannkrukker på hodet, gir en spesiell 3D effekt som er sjelden å se.


 Noen eksempler på klassiske kaker med detaljer som bare tar pusten fra deg. Blomster, blonder, sprøyte teknikker, ja alt til den minste detalj.




Og denne wonky kaken er bare ikke til å tro. Se godt på kaken og du vil se nye detaljer hver gang. Katten nede på bunnen, musene på toppen, og alt i mellom.



Og jeg må absolutt ikke glemme min lille engel. Som Neli faktisk har laget til meg. En så rørende og flott gave som jeg aldri kommer over. 


Så du kan skjønne at jeg gleder meg.. Det blir bare så flott å få se, lære og høre Neli dele sine hemmeligheter med oss andre på hvordan hun får til disse fantastiske flotte figurene. 

Kanskje du også har lyst til å få ta del i dette..
Ta kontakt med Kake Akademiet på 
post@kakeakademiet.no


3 kommentarer:

  1. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett
  2. Very interesting tips shared by you. I really like to read your blogs as they contain very important and informative content. I appreciate your efforts. Cheers.

    SvarSlett

Så hyggelig å se at du stikker innom. Jeg svarer ikke på kurshenvendelser her i kommentarfeltet, til det må du sende meg en epost.

Elin (",)